Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Ik heb een leuk idee laat horen wat je er van vind?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

lolkamaPRO InfinityMember since 2003
Hey daar was ik weer ik zat te denken om een homepage te maken waar je je mixen van zeg maar max. 5min heen kunt sturen en dan bijv. 1 naast elkaar te zetten zodat de bezoekers op de site kunnen stemmen welke de beste mix is. dan is de bedoeling om elke maand een nieuwe contest te houden en dan op het einde van het jaar de 12 beste mixen van het jaar te kunnen downloaden vanaf de site. Je kunt je stem laten horen via een poll. prijzen zijn er niet te winnen want ook ik doe dit maar voor de lol maar voor de eer is het toch wel een leuk idee dacht ik. Laat maar eens horen wat jullie er van vinden ik zal later op de dag een adres doorgeven wat waarschijnlijk de site word. Groeten Dj Police!!!
 

Posted Wed 30 Jun 04 @ 1:07 pm
Dat is een leuk initiatief! Ben volledig voorstander.
 

Posted Wed 30 Jun 04 @ 2:26 pm
BEEFieHome userMember since 2004
Is idd een coowl idee

Is dan je idee dat iedereen een mix moet maken met dezelfde songs
of mag je zelf kiezen welke songs/genre je mixt?
 

Posted Wed 30 Jun 04 @ 2:59 pm
lolkamaPRO InfinityMember since 2003
 

Posted Wed 30 Jun 04 @ 3:51 pm
Ik ben voorstander voor een vaste selectie tracks per genre.
Misschien moet iedereen een top 3 doorsturen per genre en dan de populairste eruit halen.
 

Posted Wed 30 Jun 04 @ 9:42 pm
lolkamaPRO InfinityMember since 2003
nieuw adres van de site www.djmixing.tk de opzet van de pagina moet nog wat worden verandert in ieder geval die popups. vanavond zal het wel stukken beter zijn! De opzet van 3 tracks per genre lijkt me een goed idee. Jullie horen nog van mij!
 

Posted Thu 01 Jul 04 @ 7:41 am
Goed idee, maaruh heb je daar web de webspace voor ??
1min mp3 op 192kbs komt als gauw op 2MB....
 

Posted Thu 01 Jul 04 @ 11:32 am
inderdaad leuk ideé!

maar ik vind max.5 minuten wel heel erg kort.

wie wil er nou een mix downloaden van 5 minuten :-s?
ik heb tracks die vanzichzelf al 5 minuten zijn en dan maar te zwijgen over de extended remixes (sommige zelfs 12 minuten).
en wat server-space betreft.. dat zal waarschijnlijk ook niet makkelijk worden.(lees: niet goedkoop)

maar opzich het idee vind ik wel oké :-]
 

Posted Thu 01 Jul 04 @ 12:19 pm
lolkamaPRO InfinityMember since 2003
het is idd een probleem om genoeg ruimte te vinden maar daardoor laat ik me niet uit het veld slaan. Ik vond 5 min ook al kort maar ja,waar trek je dan de grens? 15 min max? Ik zal eerst eens de reacties afwachten en als er dan genoeg animo voor is zorg ik er wel voor dat ik ergens extra webruimte krijg.
Het is nu aan jullie of jullie dit willen ik heb op de (proef)site nu een poll gezet waarop je kunt stemmen of dit een goed idee is.... www.djmixing.tk
Groeten Dj Police
 

Posted Thu 01 Jul 04 @ 6:36 pm
BenZoRHome userMember since 2004
de webspace is altijd het grootste probleem. en een mix van max 5 mins :s, der valt nie echt veel aan te mixen dan hé, das net 1 overgang tussen 2 mp3's.
mss is het handig om voor diegenen die voor het voorstel zijn om een yahoo groups op te starten. op zulke website krijg je 100 Mb opslagruimte.
 

Posted Thu 22 Jul 04 @ 11:30 pm
Creativiteit maakt sommige dingen wel mogelijk.
Je moet je niet beperken tot 2 tracks in 5 minuten.
Het is best mogelijk om er meerdere te doen en toch een mooi geheel te vormen.
 

Posted Fri 23 Jul 04 @ 8:49 am
Je kan ook iedereen die een mix op de site wil zien deze zelf laten hosten, de meeste providers geven toch 50 - 100MB webruimte bij hun abo. Zo moet alleen een link naar het bestand op de site geplaatst worden.
 

Posted Fri 23 Jul 04 @ 11:47 am
En dan SABAM of IFPI op je dak krijgen!
Het is niet meer mogelijk om mixen op je site te plaatsen. Vroeg of laat komen ze erachter en dan krijg je een waarschuwing :-(
 

Posted Fri 23 Jul 04 @ 2:06 pm


(Old topics and forums are automatically closed)