Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Het word wel weer eens tijd voor een mixcontest!!!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

lolkamaPRO InfinityMember since 2003
Hey luitjes ik vind het wel weer eens tijd voor een mixcontest wie denk er ook zo over? Desnoods doen we alleen een nederlands contest. Graag hoor ik van jullie!!!
 

Posted Mon 21 Jun 04 @ 10:48 am
Hmm, in heel de geschiedenis van Atomix Productions zijn er nog maar 3 mix competities gehouden.
Maar het is wel een leuk voorstel. Misschien moet je het eens vragen in het General Forum en kijken wat de reacties daar zijn?

GnoedeL
 

Posted Mon 21 Jun 04 @ 7:15 pm
en GnoedeL heeft de prijs van de vorige keer nog niet eens ontvangen (volgens mij).
 

Posted Tue 22 Jun 04 @ 8:09 pm
Inderdaad,
Na enkele maanden wachten heb ik men XP-10 nog steeds niet.
Beetje schandalig eigenlijk.

GnoedeL
 

Posted Wed 23 Jun 04 @ 1:40 pm
GnoedeL,
eigenlijk wel, maar je kent het spreekwoord van het gegeven paard waarschijnlijk wel.
Aangezien hijnu wel bijna beschikbaar is denk ik dat je niet echt lang meer hoeft te w88. Laat je nog even weten hoe de controller bevalt?
Ik heb een soundgraph controller besteld. Ik zal hierover ook uitgebreid verslag doen...
Ewout
 

Posted Thu 24 Jun 04 @ 9:49 pm
Als ik hem heb zal ik er mijn bevindingen over posten.
Ik zal proberen hem te testen in een volledige setup. Zelf beschik ik namelijk niet over een externe mixer, boxen, versterker, etc.
Eigenlijk heb ik enkel men PC en een steengoede hooftelefoon.
Hmm, misschien komt daar verandering in na m'n XP-10.
Who knows ... Laat de volgende mixwedstrijd maar komen!
 

Posted Fri 25 Jun 04 @ 2:55 am
Lachuh !!

Gaan we wat DnB lopen verklooien. Of iets anders kan ook, zolang het maar een beat heeft mix ik het wel :)
Moeten er uiteraard wel wat eisen zijn zoals o.a. max lengte van de totaalmix en per nummer.
Ik houd het in de gaten....

 

Posted Tue 29 Jun 04 @ 2:58 pm


(Old topics and forums are automatically closed)