Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: Winamp & Pioneer ??

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Xthes bradi phga se ena baraki kai o tupos pou epaize mousikh eixe ena pc pou etrexe to winamp kai 2 konsoles pioneer. Pws ginete auto to prama ?

Vevaia ta eixe me th seira ta tragoudia kai apla ekane to mix apo to prohgoumeno sto epomeno (Mono kanena tavlaki den eixe ekei :P) To thema einai pws ginete to winamp na paizei to prwigoumeno to epomeno kai na ginete mix me tis konsoles ?

Posted Tue 04 Nov 03 @ 5:51 pm
den katalabenw ti les.

Posted Tue 04 Nov 03 @ 11:10 pm
Tha prospathisw gia 2h fora na eksigisw auto pou eida :P

Eixe 1 PC . To PC etrexe to winamp. Eixe mia playlist kai me tis 2 consoles ths pioneer ekane mix to epomeno tragoudi me to epomeno.

H Erwthsh mou einai pws ginete auto to prama ?

Posted Thu 06 Nov 03 @ 4:02 pm
hmmm auto pou les den ginetai malon douleue ton kosmo o potsirikas.kanena apo auta pou kukloforoun sthn agora cd player den sunergazetai me pc.Twra h epeze me ta pioneer kanonika kai ena extra kanali to winamp.h epeze to winamp kai prosphotan oti pezei autos.H mia allh ekdoxh na exei to pc mono gia na blepei se poio cd exei balei ti.

a na shmiwsw oti to pioneer DMP-555 tha exei auth th dunatothta

infos& fotos:

The Pioneer DMP-555, which comes out in October. This was a bit bigger than the CDJ-1000. It weighs about 6.5 lbs. The unit plays MP3's from it's CD drive, either CDR or CDRW finalized or un-finalized. Even CD DA audio CD's. It can also play MP3's off of the SD card. The SD card is about the size of a quarter and holds about 16 Megs. These cards have secure digital media copy protection. The DMP-555 was a bit warm underneath when it was in use, but it had no problems playing when picked up to look underneath it. What is really cool about this new product is the ability to connect it via USB (USB version 1.1) to your PC so you can use this new controller to play MP3's off your PC's Hard Drive. Although, there ARE some things that need to be said, first you have to have 2 soundcards for your PC. For example, at the show, the DMP-555 was connected to the Dell laptop and it was using the Laptops internal soundcard. This is one soundcard, so the demo was out putting to Mono speakers. The software that connects the DMP-555 for control is made by TDK. It uses s/w to do Master Tempo and it was great! We were told the s/w was still very Beta and the R&D were around to listen to the show attendees comments. The DMP-555's display while connected to the PC displayed: "PC CONTROL" We thought this was a waste and said it would be nice to have the ID3 tag info displayed there. Since this DMP-555 is one controller for $1,499.00 and its initial release will come with the SV-?? DJ Booth software for Windows OS's that will only work with One DMP-555! You can control two decks with the one controller or use the mouse in the s/w to control the other deck so you can mix two songs. Three (3) months after the DMP-555 is released there will be an upgrade to the s/w to allow 2 DMP-555's to work with it. The s/w has a ripper, transfer MP3 to SD utility, archive/ record case mode and controller/ mix mode. The SD transfer utility wasn't finished yet when we were at the show. There is a very nice GUI pull down options menu at the top. And you can bring up your record case list (Song list) to drag and drop files to either deck's play list so you can load in the next song to play. As you move the big jog wheel on the DMP-555, the s/w GUI wheel moves too. There are mixer options as well. So you could essentially run the Pioneer DMP-555 and it's s/w on a laptop with a 2 soundcard or a multi-channel soundcard without an external mixer! The Song List GUI offers you the ability to search your music database for a song that you want with keyboard input of either the Artist or title. The Ripping features are highly advanced with s/w that shows you your choices for ripping bit rates, the amount of Hard Drive space that the rip will take and the amount of Hard Drive disk space you actually have left. Also, when you select a track to rip from CD, you can choose to retrieve the track info from www.freedb.com. Once you have selected the tracks you want, it then shows you another box of the files you have selected to rip and where they will be ripped to. Also, I was told the DMP-555 is firmware upgradeable. The only drawbacks I see with this new product, are it's size, the high price and there's no s/w option to record your mixes.

Posted Fri 07 Nov 03 @ 2:35 am
DIMITRI TA CDJ 100 SYNERGAZONTE ME TO V DJ
(MIPOS APO TO STEREO KARFAKI POU VGAZOYN TA CDJ100 AN KATALEIGOYN SE KAPOIO SOFTWEAR TIS ATOMIX ?
EYXARISTO EK TON PROTERON

Posted Fri 04 Feb 05 @ 10:22 pm
uparxoun ta timecoded cds me ta opoia mporeis na elen3eis to vdj den 3erw mono an tha ta bgaloun gia paragwgh h tha einai free o kwdikas gia na graftei se ena cdaki.

Posted Thu 10 Feb 05 @ 8:36 pm
dimitri den katalava ti einai ta timecoded cds .enoeis ayta ta plato poy exei to vdj ?an les ayta ta exo dei file ,apla koitav an mporeso na ekmetaleyto ta cdj 100 me base to programa (vdj)opos katalaveneis einai megali eykolia na exeis ta tracks ton ypologisth kai to control apo cd player....na kanei kai kati xeiropiasto giati etsi opos paei file moy an ta afisoyme ola sta programmata tote proton variese na pezeis moysiki (toylaxiston ego) kai deyteron kai pio symantiko den xreiazete o dj pleon.EYXARISTO XERETISMOYS SE OLLA TA PAIDIA TOY SITE

Posted Fri 11 Feb 05 @ 8:47 am
ta time coded cds kanoun auth th douleia.Pezeis ta sugkekrimena cdakia apo to cd player soy to opoio output enwneis sto input ths kartas hxou sou.Einai mia diadhkasia thn opoia den exw kanei opote kai den 3erw an doueleuei kala alla mporeis na to dokimaseis

To allo pou mporeis na deis einai ta xp10
http://www.virtualdj.com/forum/display.html?topic=10162

Posted Mon 14 Feb 05 @ 7:28 pm
Kalhspera. Mias kai epanaferthike to thema, to magazi "htan" katw sth paralia thessalonikis. Isws na ton exete dei kai eseis. o filtatos jokey eixe ena laptop to opoio etrexe to winamp me mia megaaaaaalh playlist. Ta players pou eixe htan ta Pioneer 100. Pragmatika akoma to exw aporeia to pws ginotan auto pou evlepa. Ontos eixe control apo ta players sta kommatia tou winamp. Ti na peis mustirio pragma.
To kalokairi exw kata nou na agorasw to Vdj kai to " VirtualDJ XP10 ". To xrhsimopoiei kapoios to XP10 na mas pei tis empeiries tou ?

Posted Wed 16 Mar 05 @ 11:10 pm
mporeis na ta testareis an eisai thessaloniki des to link www.xp10.gr

twra diafores twn xp10 kai vdjxp10 mporeis na breis sthn
eks.fi

Posted Wed 23 Mar 05 @ 5:53 pm

(Old topics and forums are automatically closed)