Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Schuifregelaar

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

TimberHome userMember since 2003
Hallo,
Ik heb Atomix 2.2, wat me wel ergert is dat als ik liedje A afspeel, en liedje B invoeg; dat ik plotseling A maar half hoor (enkel in men linkerkant van men hoofdtelefoon). Ik speel B af, zelfs al is mijn schuifregelaar helemaal op liedje A, hoor ik altijd B afspelen...

maw hoe keer ik terug naar de settings van de Atomix 2.0 bijvoorbeeld?

Thanks!
 

Posted Mon 11 Aug 03 @ 2:13 am
BacooHome userMember since 2003
Hoi Timber,

Het beste wat je kan doen denk ik om het geluid verschil niet te horen is de gain aan te passen. Het is wat moeite maar ik zou het anders ook niet weten.

Greetz

Bacoo
 

Posted Mon 11 Aug 03 @ 11:33 am
ikkeHome userMember since 2003
Bedoel je je crossfader? If so, die settings kan je aanpassen bij de opties.
 

Posted Mon 11 Aug 03 @ 12:46 pm
TimberHome userMember since 2003
Het ding is: Je hebt op uwe atomix zo een A en een B staan.
Als ik een liedje in A zet (dan wordt de letter A geel) ik laat het liedje afspelen, geen probleem; maar zet ik een liedje in B dan plotseling gaat het geluid maar in 1 Box, doe ik de crossfader naar uiterst rechts (B), dan blijf ik A horen... Aan de zelfde geluidsterkte als ervoor

Behalve als ik opneem, dan hoor ik alles normaal... Maar hierdoor kan ik niet live muziek spelen, echt wel zonde...
 

Posted Mon 11 Aug 03 @ 5:37 pm
Kan het zijn dat je maar 1 geluidskaart hebt met 1 output?????
Volgens mij heb je gewoon de verkeerde geluids instellingen staan.

GnoedeL
 

Posted Mon 11 Aug 03 @ 7:15 pm
Koop gewoon een mengpaneel en een tweede geluidskaart ben je van het gezeik af en het werkt perfect
 

Posted Tue 28 Oct 03 @ 6:31 pm
wat je ook doen kan(trouwens ik heb nergens last van)is de balance zoeken.die zit bij mij op mijn versterker.pan is ook balance,dus die kan je ook gebruiken
 

Posted Tue 29 Jun 04 @ 8:26 am


(Old topics and forums are automatically closed)