Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Trygle Design Mix / Remix Wedstrijd

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Yowww ik heb de echte versie maar ik heb hem gedownd van een site ma da mokt ni uit, awel ik heb alle 2 de versies gezien demo en echte en veel verschil is er niet ik wil dus is een wedstruijd beginnen voor wie de beste Mix-Remix maakt, deze wedstrijd mag je uiteraart aleen Atomix mp3 mixer gebruiken, verder mag je ELK soort muziek mixen ikzelf doe ook mee dus ik zit niet in de yuri.
De wedstrijd begint pas 2 weken achter dat Trygle Design online zowat komt dus begin maar al te oefenen !!!

Greetz from Draco Junior
PS. Voor vragen of verdere info mail naar : ---
 

Posted Tue 01 Jul 03 @ 5:39 pm
O ja en demo user mogen ook mixen, inschrijven kan moet je gewoon ff dees form. invullen en naar --- sturen :
---------------------------------------------
Registratieformulier
- UserName : Uw UserName
- NickName : Uw NickName
- Website : Uw Website (Typ geen als je er geen hebt)
---------------------------------------------
Verder komt Trygle Design rond 11 a 14 Juli zowa online
Greetz ik hou ulle nog op de hoogte !
 

Posted Tue 01 Jul 03 @ 5:45 pm
demo users hebben geen toelating om e-mail adressen achter te laten.
Het is dus een beetje onhandig om op deze wijze informatie te verstrekken.
Misschien is het handig om de toekomstige website link te geven en daar de verder informatie op te zetten?

GnoedeL
 

Posted Tue 01 Jul 03 @ 6:58 pm
Registratieformulier
- UserName : revolution
- NickName : DJ Q-Tech
 

Posted Tue 28 Oct 03 @ 6:34 pm
Hey Draco Junior,
Ik heb de Trial Version van AtomixMP3 er net op staan, maar ik kan alleen maar versnellen, verlangzamen, overloop, al die standaard dingen, dus ik zou graag de volle versie downloaden, dan krijg je tenminste niet tijdens het mixen een irritante melding dat het een trial version is. Dus ik vroeg me af waar je die vandaan had gehaald (als er iemand anders een adres heeft om het te downloaden, graag...). Bovendien wil ik graag weten waar je de mix-dingetjes kunt downloaden (je weet wel, die dingen zoals overloop, brake en flanger). Alvast bedankt,

Bram
 

Posted Mon 01 Dec 03 @ 11:56 am
kan iemand vertellen hoe ik mijn mix on line kan zetten
heb al geprobeerd maar word steeds door mijn server geweigerd bestand te groot
heb geen webside
 

Posted Mon 08 Dec 03 @ 11:43 pm


(Old topics and forums are automatically closed)