Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: effecten ??

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

philleHome userMember since 2004
hoe komt het toch dat ik geen effecten kan afhalen heb wel de volledige versie gekocht maar toch lukt het niet kan er iemand mij helpen aub ??
 

Posted Sat 03 Jan 04 @ 6:24 pm
phille
Demo / no license user

Als je de echte versie gekocht hebt krijg je een serial (niet als je de console versie hebt). Die serial vul je in bij je VDJ profile en dan moet je in staat zijn om plugins te downloaden.

Maar als " Demo / no license user " is het perfect normaal dat je geen plugins kan downloaden.
 

Posted Sat 03 Jan 04 @ 7:43 pm
BEEFieHome userMember since 2004
Betekend dat nouw dat ik met m'n VDJ hercules console versie geen effecten kan downloaden?
 

Posted Sun 14 Mar 04 @ 11:49 am
Beefie,
dat klopt, met de Hercules versie kan je geen effecten downloaden. Dit kan alleen met de full version
Groet Ewout
 

Posted Mon 15 Mar 04 @ 10:09 pm
maus75PRO InfinityMember since 2003
Niet als iemand uit zijn effects-map de dll bestanden op een of andere ftp gooit !!

Dus als je nou die effecten in je eigen map zet ?!

Zou het werken ?
 

Posted Mon 22 Mar 04 @ 12:57 pm
Pfft

Zo'n stomme vraag krijgt geen antwoord ...

GnoedeL
 

Posted Mon 22 Mar 04 @ 5:12 pm
maus75PRO InfinityMember since 2003
Pfft

Zo'n stomme vraag krijgt geen antwoord ...

GnoedeL,,,,,,

Waarom dan niet ? De vraag is toch niet meer dan een normale vraag ? ! Kijk als iemand de developement kit gebruikt (basic ofzo?!) kan die persoon dus zelf zijn eigen plugins maken !! Dus ook het delen via een ftp zou dan toch gewoon legaal blijken te zijn !!

Beetje flauw van alle moderaters hier , jullie zijn toch wel een beetje te commercieel ingesteld. Krijg ook steeds meer spijt dat ik die DJConsole heb gekocht ! Sorry maar ik moest toch ff mijn ei kwijt !!
 

Posted Mon 22 Mar 04 @ 8:00 pm
Je weet aan welke voorwaarden je verbindt indien je een Herucles DJ Console koopt. Namelijk een bepaalde restrictie ten opzichte van Full Version Users die VDJ zelf hebben aangekocht.
Dan moet je later ook niet klagen dat je geen toegang hebt tot bepaalde rechten zoals bijvoorbeeld de plugins.
De vraag of plugins via een omweg bemachtigd en gebruikt kunnen worden vind ik persoonlijk nogal grof. Ik heb betaald voor VDJ (met alle plezier want een Atomix Productions moet ook overleven) en verwacht dan ook een bepaalde meerwaarde tegenover Demo Users, enz.
Het is heel simpel: als je plugins, updates & technische services wil bemachtigen van VDJ betaal er dan aub ook voor.

By the way: Hercules DJ Console is commercieel bedoeld!

GnoedeL
 

Posted Mon 22 Mar 04 @ 9:38 pm
maus75PRO InfinityMember since 2003
Kijk als iemand de developement kit gebruikt (basic ofzo?!) kan die persoon dus zelf zijn eigen plugins maken !! Dus ook het delen via een ftp zou dan toch gewoon legaal blijken te zijn !!


Toch blijf ik erbij dat zelfgemaakte (dus niet die van VDJ) Plugins, vrijgesteld moeten worden voor gebruik. Als het alleen om de dll bestanden gaat, had v-dj wel eens wat beter mogen beveiligen. Nu weet iedereen welke bestanden en waar je ze naartoe moet kopieren. Zelfs de dll bestanden die door derden zijn gemaakt pikt virtual-dj in en worden alleen aan volledige gebruikers aangeboden. Sorry, dat jij de volledige versie hebt gekocht !
 

Posted Tue 30 Mar 04 @ 11:15 am
Eigen plugins kunnen legaal verspreid worden! Geen probleem.
Maar ik zou er niet van verschieten dat er ook 'officiële' plugins, die gemaakt zijn door members, worden verspreid via ftp netwerken. En daar zit het probleem!
Dus als je zelf een plugin in elkaar steekt, niet gebaseerd op een bestaande 'officiële' plugin, dan kan je die gerust verspreiden.

In een vorige post heb je dit gezegd:
"Niet als iemand uit zijn effects-map de dll bestanden op een of andere ftp gooit !!"
En dat is nu net wat we willen voorkomen.

GnoedeL
 

Posted Tue 30 Mar 04 @ 4:08 pm
In versie v1.09 is er support voor Atomixmp3-plugins toegevoegd. Maar je hebt er niets aan als je geen officieele licencie hebt voor Atomixmp3, je kunt dan hun plugins niet downloaden. daar ben ik helemaal niet blij mee maargoed.

Iedereen is het er over eens dat de schrijver van een plugin deze zelf mag sharen met iedereen. ongeacht of je nu Demo-user bent of Fullversion-user.

Echter mag je pas van de VDJ-site downloaden als je Full-user bent.
Het komt er op neer dat als je NIET wilt betalen voor VDJ, wel plugins kunt krijgen, maar die zou je dan bij de schrijvers zelf moeten vragen. Als ik ze door zou geven, zou dat illegaal zijn.

een beetje kromme constructie, maargoed.
 

Posted Thu 08 Apr 04 @ 9:17 am
BEEFieHome userMember since 2004
mare hoe kan ik dan eigen effecten maken?
 

Posted Sun 09 May 04 @ 11:28 am
even voor de goede orde, 2.0 is uit. Deze versie ondersteunt VST-plugins en daar ben ik héél erg blij mee.
laat die atomix plugins maar zitten :p

Sonitus Ultrafunk VST-plugin is echt een aanradertje! Reverb, Delay, Gate en Multiband compressor.

by the way: bijna alle effecten die je voor VDJ 1.09 kon downloaden, zitten er nu in 2.0 standaard al bij.

Het is echt de moeite waard om VDJ te kopen!
 

Posted Wed 16 Jun 04 @ 7:55 am
ivarPRO InfinityMember since 2004
krijgen jullie geld van HERCULES zodra als zij een console hebben verkocht.
Zoniet dan kan ik het goed begrijpen waarom console users geen recht hebben op de laatste updates en effecten
maar toch hebben we er meer dan 200 euro voor betaalt (raar systeem)
 

Posted Fri 18 Jun 04 @ 11:45 am
volgens mij bedoel je het net anders om?

Hercules keert NATUURLIJK geen geld uit (en Atomix ook niet)
en ik heb je ook niet aangespoort om een HERCULES console te kopen, maar juist VDJ.

de frustratie waar zowat iedere Hercules-console-koper mee zit, is dat er op de doos staat dat je een FULL version van VDJ krijgt, terwijl dat niet zo is. Daar heeft Atomix niets mee te maken, ze kunnen daar niets aan doen. Haal ze alsjeblieft niet door elkaar.
 

Posted Fri 18 Jun 04 @ 12:05 pm
ivarPRO InfinityMember since 2004
Jammer dat jullie de console niet verkopen op jullie site dan hadden we deze problemen niet gehad
De xp10 is die beter als de console volgens jullie
en zo ja wat is er precies beter aan

bedankt, en ik vind jullie produkt top, daar is GEEN twijfel aan
 

Posted Fri 18 Jun 04 @ 12:50 pm
Verdere info over de XP-10 vind je op de site!

GELIEVE NIET VAN HET ONDERWERP AF TE WIJKEN

****************Topic Closed*******************
 

Posted Fri 18 Jun 04 @ 3:11 pm


(Old topics and forums are automatically closed)