Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Serie nummer niet goed.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een Djcontrol mp3 le aangeschaft ,nu staat er bij de gebruiksaanwijzing dat ik het serie nummer welke achterop de controller staat moet invoeren om hem langer dan 10 min te kunnen gebruiken.Als ik dit doe krijg ik de melding serie nummer klopt niet.Heb al het een en ander gelezen over nummers die niet overdraagbaar zijn.Het betreft hier een nieuwe controller.Krijg ook niet de melding dat het nummer al in gebruik is.Iemand een idee hoe dit kan.
Gr Peet
 

Posted Sat 05 Oct 19 @ 7:40 pm
Beste Peet,

Controleer eens of het VDJ-serienummer niet ergen anders op staat. In het verleden werd ook aangegeven dat het achterop de controller moest staan, en plakten ze de sticker op het CD-hoesje....
Is dat niet het geval dan kun je dit beter opnemen met de supportdesk van Hercules. Zij geven die nummers uit. Zij kunnen waarschijnlijk voor je nakijken of je het juiste nummer hebt, of gebruikt.
 

Posted Tue 15 Oct 19 @ 11:31 am
Sorry voor de late reactie maar dit was hun antwoord.

Hi,
i'm so sorry but we have no LE version to share with you.
You only can contact Hardware Support (Numark, Hercules, Pioneer etc.) for a second one.
We from our side only can advise you to upgrade to Pro Infinity or to buy the realted Version 8 controller edition .

Begrijp het niet zo op de cd staat dat ik het serie nummer achter op de controller hier moet invoeren ,maar dat blijkt dus niet te werken.En ik moet contact op nemen met hercules .Maar die zeggen dat het nummer moet werken.De controller word ook wel gezien maar voor 10 min dan de melding dat ik hem moet registreren.Bekende kastje naar de muur sturen.
 

Posted Tue 15 Oct 19 @ 6:22 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Wat staat er precies op de cd? Indien er geen vdj le licentienummer opstaat moet dat soms via de website van de fabrikant geregistreerd worden waarna je een vdj licentienummer krijgt.
Hoe het bij deze controller precies zit weet ik niet, de controller is al erg oud en kwam mogelijk nog met virtualdj 5 of 6 LE
 

Posted Wed 16 Oct 19 @ 7:50 am


(Old topics and forums are automatically closed)