Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vraag over aanschaf controller via bv. Marktplaats

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

wilbergPRO InfinityMember since 2009
Eerder deze week heb ik een topic geplaatst over ervaringen met controllers als de Denon MC3000.
Nu sta ik op het punt om voor de voetbalclub een tweedehands controller aan te schaffen, maar heb niet scherp waarop ik moet letten wanneer ik deze wil laten werken met VDJ.
Welke licentie moet er dan minimaal bijzitten ?
Een LE versie die bij dat apparaat hoort ?
Iets anders ?
(Het mag allemaal niet teveel kosten.....)
 

Posted Tue 22 Aug 17 @ 7:22 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Een LE-licentie is niet overdraagbaar, dus bij het aanschaffen van een tweedehandscontroller moet je ofwel garantie hebben van de oorspronkelijke eigenaar dat deze de LE-licentie nooit gebruikt heeft, ofwel een VDJ Plus licentie aanschaffen op een vdj-account van de voetbalclub. (afhankelijk van de controller is een plus-licentie beschikbaar vanaf $49)

Als je denkt dat een LE-licentie voldoende is voor het gewenste gebruik kan het dus interessanter zijn om voor een nieuwe controller te gaan.
 

Posted Tue 22 Aug 17 @ 7:46 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ervan uitgaande dat de LE licentie wel gebruikt is, betekent dat dus een extra investering in de vorm van de licentie.
Enig idee hoeveel dat is bij aanschaf van een Denon MC3000 ?
 

Posted Tue 22 Aug 17 @ 8:07 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Beter om bv. een Numark Mixtrack 3 inclusie VDJ 8 LE aan te schaffen via Bax-Shop voor 161,-....
 

Posted Tue 22 Aug 17 @ 8:36 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
http://www.virtualdj.com/buy/index.html
Hier kan je het opzoeken voor alle controllers, voor de MC3000 is het $99.

De Numark Party Mix is ook nog een optie voor een beperkt budget, daar komt ook VDJ 8 LE bij. (En dan heb je alsnog eventueel budget over voor een Plus-licentie indien de LE-versie te beperkt blijkt)
 

Posted Tue 22 Aug 17 @ 9:04 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Even dubbelcheck......
Op het moment dat ik bv. die Denon MC3000 via Marktplaats koop maakt het niet uit wanneer daar geen licentie bijzit wanneer ik de volledige Plus versie (voor 99,-) aanschaf voor die controller ?
 

Posted Mon 28 Aug 17 @ 3:08 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Je hebt inderdaad geen vorige licentie nodig om de Plus-versie te kunnen aanschaffen.
 

Posted Mon 28 Aug 17 @ 4:59 pm


(Old topics and forums are automatically closed)