Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Laptop met Windows 8 en virtual DJ 8 optimaal instellen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste forum leden,

Hoe kan ik mijn laptop met Windows 8 en virtual DJ 8 optimaal instellen? Hierbij denk ik aan ongewenste achtergrond programma's uitzetten en andere handige tips die zorgen dat virtual DJ 8 tijdens gebruik altijd snel en zonder problemen draait. Ook de laptop in maximale conditie houden en alle onnodige ballast verwijderen zou ik graag willen. Zeker tijdens een gig wil ik natuurlijk een geolied gebruik van de software zonder hik ups.

Ik moet vermelden dat ik geen computerdeskundige ben.........;-)

Alle verbetertips zijn welkom!

Groet,

Peter
 

Posted Thu 20 Apr 17 @ 8:33 pm
Iemand?
 

Posted Sun 23 Apr 17 @ 7:53 pm
Graag tips van het forum...
 

Posted Tue 25 Apr 17 @ 3:14 pm
Beste

Klik eens in windows 8 op start

Type in het van onderaan “msconfig” Haakje niet mee typen .
Ga naar het tabblad Services
Klik boven op de naam leverancier , alles gesorteerd
Links staat een selectievakje vink daar af wat je niet nodig acht
Het beste laat je die van Microsoft staan

Start de PC opnieuw op, staat er een item bv niet bij wat je nodig hebt vink dan het betreffende vakje terug aan
Je kan bij status zien wat nog actief is.

Verder kan jij bij opstarten (taakbeheer openen ) bepaalde programma’s uitzetten die automatisch opstarten
Op deze manier ken je het opstartbeleid beheren

TIP “Je bent geen computer deskundigen laat je hier dus zeker me helpen met iemand die er meer van afweet “
 

Posted Tue 25 Apr 17 @ 3:19 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
De beste tip is om niets te wijzigen. Standaard is windows prima ingesteld. Laat je ook niet verleiden door programma's om je pc te 'optimalizeren' of dergelijke, die doen ook vaak meer kwaad dan goed.

Heb je alsnog een specifiek probleem, laat het dan hier weten zodat er specifiek naar een oorzaak gezocht kan worden.
 

Posted Tue 25 Apr 17 @ 4:04 pm


(Old topics and forums are automatically closed)