Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Dött, och annat

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

johanwHome userMember since 2003
Ouch här var det dött minsann!

Har nu lyckats införskaffa ett stycke laptop att spela på. Dock så bör jag ha fler ljudkort. Funderar på att skaffa ett Creative mp3+ och använda inbygda ljudkortet. Men om man istället köper ett Creative extigy (eller hur det nu stavas) så kan man använda front-rear varianten. Några tankar?

Så fort jag har fått detta att funka så ska jag nog köpa mig ett Virtual DJ. Tror bestämt det. Japp. Det får nog bli så.

=)

//Johan
 

Posted Fri 17 Oct 03 @ 5:09 am
Har hört en fågel viska att det är en extern kontroller till VirtualDJ med inbyggt ljudkort på väg inom kort... ;)
Annars är Extigy att rekommendera !
 

Posted Sat 18 Oct 03 @ 4:24 pm
Är det nån som har Virtual Dj??
Maila mig gärna.
 

Posted Sun 02 Nov 03 @ 8:26 pm
Beklager...
Demo-brukere har ikke lov aa oppgi sine epost-adresser. (VDJ policy)
Men spoerr gjerne dine spoersmaal her.

Ja, jeg har VDJ og er meget fornoeyd med dette programmet. Det er noen smaa funksjoner jeg mangler, men jeg faar gjort det meste som jeg trenger for spille et perfekt set.

- Jim


 

Posted Sun 02 Nov 03 @ 11:55 pm
djlarsPRO InfinityMember since 2003
.... IKKE kjøp Extigy!
KAN godt hende VirtualDJ funker noenlunde i front/rear konfig, men jeg tror ikke det duger til noe annet enn hjemmebruk!

Kjøp heller et riktig 4 kanals kort som Maya 44 el.l. (koster ikke MYE mer enn extigy) - så er du sikker på at du har 4 LIKE kanaler, lav latency og stabile drivere for alle kanalene..
Jeg har slitt med Live! og Audigy i front/rear oppsett (for å unngå å spille i "blinde"), og LYDEN er ikke helt lik heller.

Mente det var Traktor DJ som hadde et eget "SB Live" mode, der "rear" var frekvenskorrigert slik at det stemte ganske bra...

Du har sikkert et soundblasterkort du kan fortsette å bruke til spill...? (er jo omtrent bare Creative som har Eax oa....)

Kjøp no' skikkelig til avspilling, og kom deg vekk fra Creative enten det er snakk om "hjemmefester" eller proffbruk/betalte jobber.
 

Posted Wed 10 Dec 03 @ 6:40 pm
Nå er dette en gammel topic men vil bare nevne Hercules' nye dj konsoll.

Komplett.no har den og da har sikkert komplett.se/dk den også.

Den er ganske tøff å bruke men du må være obs på noen få ting:
* Du får med en spesialversjon av VDJ (ingen serial nummer, så ingen nedlastbare effekter)
* Det har vært rapportert div. problemer med den ene jog'en men dette har jeg ikke lagt merke til selv (har bare prøvd en kamerat sin though)

Den har innebygget USB 5.1 lydkort.

http://www.hercules.com
http://www.hothardware.com/hh_files/S&V/djconsole.shtml

Christian...
 

Posted Sat 24 Jan 04 @ 2:13 pm
minmittHome userMember since 2004
tja alla coola snubbar och brudar..mitt VDJ hänger sig.jag själv tror att jag har för många låtar ca:8000 som VDJ måste gå igenom.nån som vet vad det är kanske? mvh minmitt
 

Posted Wed 07 Apr 04 @ 6:20 am
Hej,

Tror inte det beror på VDJ, har själv någonstans 8000-9000 låtar och har inte haft en enda krasch!
Vet att det kan vara lite trassel med WMA filer om man kör med Windows ME eller lägre?
 

Posted Sat 24 Apr 04 @ 5:27 pm


(Old topics and forums are automatically closed)