Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: na installatie 13-1-12017 (met vraag naar dj naam etc etc) mapping kwijt

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Goedenavond,
Ben bijna dagelijks bezig en vanavond op 13-1-2017 is er waarschijnlijk na update nieuwe functionalitiet gekomen om dj naam aan te geven of hiermee in te loggen.
Aangezien ik deze niet wil gebruiken heb ik deze melding weggeklikt, en start VD8 gewoon op , echter al snel merkte ik dat ik mijn mapping voor mijn Hercules RMX hierna kwijt lijkt te zijn ...
button 1 is ineens geen loop in meer, button 4 (ernaast) is geen loop out meer
button 2 ingesteld voor faser is weg, button 5 (ernaast) is geen reverbr meer
button 3 ingesteld voor echo is weg..
etc etc
Hoe kan ik dit weer verhelpen ?
Graag uw hulp
mvrgr
Fred
 

Posted Fri 13 Jan 17 @ 7:47 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Wel inloggen (met je forumnaam zoals voorheen) zodat de software weet dat je een pro-licentie hebt.
 

Posted Sat 14 Jan 17 @ 10:51 am
Bedankt Adion voor je snelle reactie,
Ik heb inmiddels in kunnen loggen met mijn forum inlognaam : colnago90 en wachtwoord (was nog wel weer ff zoeken ...)
Vervolgens zie ik dat als huidige licentie VirtualDJ PRO Infinity heb, met daaronder veld waar gevraagd wordt naar keycode, de overige onderdelen bij Licenties : Ontgrendel nieuwe controller, of Koop een volledige pro licentie en vdjpro abonnemnet staan op niet nodig of reeds aanwezig.
Wat zou ik nu nog moeten doen zodat VDJ8 weer mijn ´oude´ settings gaat zien ...
Graag uw reactie, met dank alvast
Fred
 

Posted Sat 14 Jan 17 @ 4:15 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Als je bij Licentie je Pro Infinity licentie ziet is het inloggen ok.
Bij controllers kan je vervolgens de juiste mapping kiezen die bij je controller hoort. Daar zou je nog steeds je oude mapping moeten terugvinden.
 

Posted Sat 14 Jan 17 @ 7:08 pm
Dat is ook het vreemde...... alle mappings zijn uit mijn map ´Mappers´ verdwenen.
Maar goed, ik heb een laptop waar ik mee draai met dezelfde instellingen etc etc.
Die mappers incl. het settings.xml bestand even op stick gezet en vervolgens op vaste pc in juiste dir´s geplaatst , en draaien maar weer..... en alles = ok !!
Toch lijkt het me een bug in de software ... het mag natuurlijk niet zo zijn dat als er een update komt waarbij je een nieuwe dj naam of zo iets dergelijks moet ingeven en deze melding negeer je of kruis je weg, dat vervolgens je map Mappers leeg is.
Zou het test team hiervoor willen ´uitdagen´ om deze situatie eens uitvoerig te testen .......
Voor nu ...so far so good !!
 

Posted Mon 16 Jan 17 @ 5:38 pm
Hoi, Fred,

ik zal het deze week eens uitproberen. Mijn laatste update is van half december 2016, dus ik mag wel weer eens bijwerken.
De vraag over de DJ-naam lijkt me toegevoegde functionaliteit. Je kunt je VDJ koppelen met online functionaliteit (bv Twitter) om via Ask The DJ tweets met verzoekjes direct de software in te schieten. Daar heeft hij je DJ-naam voor nodig.
Heb je, bij de update, misschien aangevinkt dat je een Fresh Install wilde en je bestaande gegevens niet bewaard? Dan kunnen je gegevens inderdaad overschreven worden.
 

Posted Wed 25 Jan 17 @ 12:03 pm


(Old topics and forums are automatically closed)