Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hoe krijg ik een nummer uit virtualdj en dan in een mp3 bestand

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

beste meneer of mevrouw

Ik had een vraag over virtual dj hoe krijg ik een nummer uit virtual DJ 8 en dan dat hij werkt in mp3 speler want ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd zoals kopiëren, exporteren en verplaatsen maar niks werkt ik hoop dat jullie een oplossing weten voor mijn probleem.

met vriendelijke groeten

Bas Vlieland
 

Posted Tue 20 Sep 16 @ 3:58 pm
Hoi, Bas,

ik kan maar 2 redenen verzinnen waarom je nummers vanaf je harde schijf niet kan afspelen op je MP3-speler:
- DRM-beveiliging. Je hebt de muziek online gekocht en vanwege de beveiliging kun je deze nummers niet kopiëren. Daar is eventueel wel een oplossing voor, maar een beetje omslachtig...
- Administratorrechten. Je hebt een administrator-acoount op je PC en de nummers die je kopieert zijn gekoppeld aan die account. Daar ben ik al eens tegenaan gelopen toen ik mijn (op de PC) geripte CD's naar mijn gig-laptop had verplaatst. VDJ zag die nummers niet totdat ik VDJ als admin opstartte... Geen idee hoe dat naar je MP3-speler te vertalen.

Heb je al eens geprobeerd om de nummers niet vanuit VDJ te kopiëren maar vanuit de verkenner?
 

Posted Tue 20 Sep 16 @ 6:05 pm
ja dat heb ik al een keer geprobeerd maar dan krijg ik alleen een een playlist die ik niet kan openen in mp3 speler op mijn laptop maar ik wil graag mijn muziek kopiëren en dan op mijn op mijn hardeschijf en dan dat ik het kan afspelen op mijn pioneer set vanuit mijn externehardeschijf
 

Posted Wed 21 Sep 16 @ 8:00 am
Zaterdag as ff je laptop mee Bas, dan gaan we vdj lesje doen.
 

Posted Wed 21 Sep 16 @ 4:41 pm
is goed ed
 

Posted Thu 22 Sep 16 @ 8:29 am


(Old topics and forums are automatically closed)