Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual dj 8.2 Pro infinity license with Pioneer DDJ SX2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Enerverend hij vraagt mij elke dag als ik een tijd draai om in te loggen om bevestiging licentie, ik dacht toch dat dat eenmalig was, graag even de juist procedure dat dit ophoud. Met dank bij voorbaat.
 

Posted Sun 24 Jul 16 @ 12:41 am
Martin Fours ? Adion ? Djdad ? Mickey Mouse ? Ik heb een Infinity licentie sinds 2008 !Ik moet draaien deze week, graag een oplossing. Bedankt alvast.
 

Posted Mon 25 Jul 16 @ 10:15 pm
Dit is een forum, geen telefoon.... :p

Dat die dit doet bij het opstarten zou ik kunnen snappen, maar ergens halverwege je gig...? Heb je internetverbinding tijdens je klus? Indien ja, dan adviseer ik je om je wachtwoord aan te passen: Het lijkt erop dat iemand anders met jouw inloggegevens VDJ opstart met een actieve internetverbinding.
Heb je geen internetverbinding, dan kan ik je nu geen zinnig antwoord geven. Ik zou sowieso na moeten kijken of dit eerder is gebeurd en of daar een oplossing voor is gegeven.
 

Posted Tue 26 Jul 16 @ 9:30 am
Martin FourS wrote :
Dit is een forum, geen telefoon.... :p

Dat die dit doet bij het opstarten zou ik kunnen snappen, maar ergens halverwege je gig...? Heb je internetverbinding tijdens je klus? Indien ja, dan adviseer ik je om je wachtwoord aan te passen: Het lijkt erop dat iemand anders met jouw inloggegevens VDJ opstart met een actieve internetverbinding.
Heb je geen internetverbinding, dan kan ik je nu geen zinnig antwoord geven. Ik zou sowieso na moeten kijken of dit eerder is gebeurd en of daar een oplossing voor is gegeven.


Love ya right back Martin and may the FourS be strong with ya...... :-)

1. Je stuurt mij in de goede richting, ik had op een ander pc met netwerkverbinding VDJ 7.2.xx opengezet om de config te bekijken, toen ik daar ging kijken vroeg hij mij om mijn paswoord in te vullen wat ik toen deed. Moet ik er dus van uitgaan dat ik geen VDJ 7.2 XX mag openhouden als ik op een andere pc VDJ 8.2 open heb, of is het genoeg om bij de VDJ 7.2.XX pc de netwerkverbinding uit te zetten !? Bedankt Alvast.
 

Posted Tue 26 Jul 16 @ 4:58 pm
:] Niet iedereen heeft tijd om 3x per dag het forum te controleren. Mij lukt het (met een 50-urige werkweek én een eigen zaak) in ieder geval niet.

Als je die netwerkverbinding niet nodig hebt (wat zeker het geval is als je alleen de configuratie wilt inzien), dan zou ik die zeker afsluiten.
Grappig,overigens: Versie 7 gebruikte nog een licentiecode ipv de online licentiecheck. Ik vermoed dat je in VDJ 7 je accountgegevens hebt staan om verbinding met het forum te krijgen. Er kan dan namelijk door VDJ o.a. worden opgehaald wat andere DJ's in een vergelijkbare set speelden op basis van het nummer dat je hebt spelen. Misschien is het zelfs voldoende om VDJ7 zelf niet meer toe te staan verbinding te maken....
 

Posted Wed 27 Jul 16 @ 9:07 am
Resolved ....geen logout meer gedaan....geen probleem meer gehad.

P.S ( heb ook een eigen zaak, maar een paar bediendes die hard werken, ik doe dus minder uren en kan 3 x per dag kijken)
 

Posted Thu 04 Aug 16 @ 1:28 am


(Old topics and forums are automatically closed)