Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: HELP!!!!!!!aub

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb die addone gedownload van my library nu ben ik in mijn library met vrtdj 8 bezig met al mijn dubbele mp3 te verwijderen en goed te tage heb zo een 30 000 mp3 NU heb ik er al een deel van gedaan maar nu toevallig kijk ik in mijn bibliotheek op mijn pc en zie ik dat daar niks verandert is
is dit werk nu allemaal voor niks geweest?? want als alles was gedaan wou ik dit op mijn externe schijf trekken als back up
 

Posted Fri 22 Jan 16 @ 5:52 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Wat heb je juist gedaan? Als je de tag wil herwerken kan je dat best in Virtual DJ Doen. Om dubbele bestanden te verwijderen ken je volgens mij beter in verkenner tracks "opzoeken" ( de naam ingeven en zoeken dus) waarna je dan de dubbele kunt verwijderen door ze te deleten. Soms is er verschil in de schrijfwijze zoals eerst uitvoerder en dan titel. Kijk dat even na. Ook kan je misschien eerst de weergave van je mappen vernieuwen door boven op het ronde pijltje te klikken. Veranderingen aan je bestanden moet je ook opslaan en de tag zeker niet vergeten te schrijven. Dat kun je eenvoudig controleren door te kijken in TAG editor. Kijk of elke titel ook onder het vak staat. Als dit niet zo is dan klik je op schrijf tag en dan verschijnt de tag onder het tekstvak.
 

Posted Sun 24 Jan 16 @ 10:34 am
Ook niet vergeten dat de VDJ-database niet hetzelfde is als je voorraad muziek. Je hebt niet vermeld welke addon je gebruikt, maar de gene die je download vanaf deze site werken alleen je VDJ-database bij. Voor zover ik weet verwijdert er niet 1 fysiek de muziek van je HD.
 

Posted Sun 24 Jan 16 @ 5:05 pm
DE addon is van vrdj die heet libiray
 

Posted Sun 24 Jan 16 @ 5:22 pm


(Old topics and forums are automatically closed)