Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ8 only 3 slots for effects ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo

Ik heb de Hercules RMX en na upgrade naar VDJ8 werkt alles prima.
Echter bij het toekennen van de 6 buttons op de RMX en het mappen hiervan loop ik tegen probleempje aan.
De 6 buttons op de RMX heb ik als volgt ge-mapped :
Button 1 (met hiernaast) Button 4 : resp. voor Loop_in en Loop_uit
Button 2 (met hiernaast) Button 5 : resp. voor Effect A en Effect B (in VDJ8 Slot 1 en Slot2)
Button 3 (met hiernaast) Button 6 : resp. voor Effect C (in VDJ8 Slot 3) en nu .....wil ik voor Button 6 Effect D toekennen
echter dat lijkt niet te lukken omdat er slechts 3 Effect Slots beschikbaar zijn ? (ik kan wel een effect toewijzen maar dan
overschrijft deze de toewijzing aan Button 3...waardoor nu voor Button 3 en 6 hetzelfde Effect geprogrammeerd staat ....
Als iemand een suggestie heeft graag,
Ciao,
Fred



 

Posted Fri 27 Mar 15 @ 2:39 am
[Aangepast]


Hoi, Fred,

Er zijn meer effectslots mogelijk. Ik kom alleen net toevallig een post tegen waarin een beetje wordt uitgelegd dat dit helemaal niet zo simpel is. Daarnaast moet de skin minimaal hetzelfde aantal slots hebben als dat je van plan bent te mappen. Nu gebruik je dus waarschijnlijk een skin met slechts 3 slots.
Stukje met een hoop antwoorden (alleen nog niet het definitieve script....) http://www.virtualdj.com/forums/199359/VirtualDJ_8_bug-report_Forum/Only_one_deck_per_FX_slot_assignment.html
 

Posted Fri 27 Mar 15 @ 8:20 am


(Old topics and forums are automatically closed)