Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Ik zit met een aantal vragen betreffende de updates in virtual dj vers. 8

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik zit met een aantal vragen betreffende de updates in virtual dj vers. 8

Regelmatig krijg ik hier voor nieuwe updates binnen maar waar die voor dienen of wat er nieuw aan is dat weet je niet. Je krijgt alleen maar een melding van een update het versie nummer en de vraag of je wilt downloaden en instaleren.

Word dit ergens bijgehouden wat een bepaalde update aan meer mogelijkheden bied of verandering toevoegt aan het programma. Wordt de handleiding hiervoor regelmatig herschreven. Word er ergens in het forum een update lijst bijgehouden dus, hoe kan ik anders als gebruiker deze nieuwigheden optimaal gebruikt maken

Musiclover

 

Posted Thu 12 Feb 15 @ 5:30 am
Voor de updates is het >>Beta Builds-topic<< aangemaakt. Van elke gepubliceerde update (Public of Beta) is een topic aangemaakt, waarin in de eerste post wordt uitgelegd wat er in die build is gewijzigd of gerepareerd.
De handleiding wordt regelmatig aangepast. Daarom is de NL-versie ook nog niet opgeschoten. Het is daarom handiger de handleiding op het Support/Help-forum te bekijken. ik ben er nog niet achter of de handleiding in de map Mijn Documenten/Virtual DJ ook opgewaardeerd wordt bij een update.
 

Posted Thu 12 Feb 15 @ 7:54 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

Posted Sat 14 Feb 15 @ 1:17 pm
Hey Adion
Dat is nieuw en wist ik nog niet. Ik heb onder tussen de hele handleiding door gewerkt maar dit niet gevonden. Bedankt voor de tip.

Volgen mij is het nu duidelijk en mag hier een slotje op
Musiclover
 

Posted Mon 16 Feb 15 @ 11:48 am


(Old topics and forums are automatically closed)