Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Cannot connect to server ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo , ik had dus een numark n4 met vdj 8 , deze week heb ik me een pioneer ddj sx2 aangeschaft en vanmorgen heb ik de controller licensie hiervoor gekocht , nu na 10 min spelen wordt er me gevraagd om in te loggen , wanneer ik dit doe krijg ik de melding , kan geen verbinding met server maken , controleer je internet verbinding ......
Wanneer ik via google naar vdj ga dan heb ik geen problemen met inloggen ???
Iemand een suggestie , alvast bedankt grt tom
 

Posted Thu 29 Jan 15 @ 5:36 am
Ik zie nu alleen een No License User, dus (nog) geen Controller License. Gebruik je wel de juiste accountgegevens?
 

Posted Thu 29 Jan 15 @ 7:08 am
smetje5ControlleristMember since 2014
Kan het niet zijn doordat ik niet kan inloggen door de melding cannot connect to server dat ik daardoor nog een no license user ben , heb vanmorgen rond 10u de betaling via visa overgemaakt en mail gekregen dat ik dan moest inloggen om gebruik te kunnen maken van mijn licensie , inloggegevens gaan wel via de website ?
 

Posted Thu 29 Jan 15 @ 7:53 am
In je eerste post heb je dus een andere account gebruikt dan in je laatste. Die laatste is de goede.
Nee, inloggen gaat via de software, maar je moet wel je inloggegevens gebruiken die je ook hier op de site gebruikt. En dan bij voorkeur die van Smetje5, anders werkt het nog niet.
 

Posted Thu 29 Jan 15 @ 8:47 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

Posted Fri 30 Jan 15 @ 4:48 am
smetje5ControlleristMember since 2014
Hey pro's , gisterenavond dan toch wel kunnen inloggen , betaling was misschien nog niet geactiveerd of voldaan online ? Toch bedankt voor jullie hulp!! Grt tom
 

Posted Fri 30 Jan 15 @ 8:22 am
Goed dat het werkt.
Succes!
 

Posted Sat 31 Jan 15 @ 8:09 am


(Old topics and forums are automatically closed)