Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem met skins bij nieuwe update!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Bij mijn Numark Mixtrack quad kreeg ik VDJ LE. Nu is er een nieuwe versie beschikbaar(v7.4.2) en als ik hem download en wil opstarten, krijg ik de melding dat hij de skins in mijn skins map van VDJ niet te gebruiken zijn/niet beschikbaar zijn. Iemand dit zelfde probleem? Als je een antwoord weet, laat het me GRAAG weten!!

Groetjes TJ
 

Posted Sat 29 Nov 14 @ 11:56 am
Waar heb je je update vandaan gehaald? Als je de 7.4.2 hebt opgehaald van de locatie die je krijgt als je via de Download-knop gaat, heb je waarschijnlijk de verkeerde. Jouw LE-versie vindt je als je op "My Account" klikt (de eerste van de 3 knoppen direct boven je eerste post) en in het scherm, dat je dan krijgt, klikt op "My Licenses" aan de linker kant. Staat daar geen V7.4.2 bij, dan is de update (nog) niet gemaakt voor jouw controller.
 

Posted Sat 29 Nov 14 @ 1:40 pm
Toen ik versie 7.4 opstartte, linkte hij mij automatisch door naar mijn account --> my licenses en daar stond versie 7.4.2 bij dus ik heb denk ik wel doe goede versie heb gedownload... probleem is er nog steeds...
 

Posted Sat 06 Dec 14 @ 5:15 am
Welke skins heb je in die map staan (Mijn Documenten / Virtual DJ / Skins)? Heb je skins binnen gehaald tijdens een 20-dagen trial periode?
Werkt VDJ verder wel zoals het hoort?
 

Posted Mon 08 Dec 14 @ 5:17 am
vdj start na de melding dat hij de skins niet kan vinden helemaal niet meer op en sluit dus af...
ik heb géén trail versie. Het is gewoon de officiële versie die in de verpakking zat.
ik heb een foto ingevoegd met de foutmelding. hopelijk kan je er iets mee
 

Posted Tue 09 Dec 14 @ 11:57 am
Geen foto.
Als niets anders helpt, kun je een herinstallatie overwegen.
Verplaats je database (Virtual_DJ_Database_V6.xml) uit je map Mijn Documenten/Virtual DJ naar een plek waar je hem later weer uit kunt halen. Verwijder daarna Virtual DJ en na verwijdering gooi je de map Virtual DJ weg uit Mijn Documenten. Desnoods kun je je registry nog opschonen met een progamma als CCleaner. Installeer daarna opnieuw de update en zet, voordat je Virtual DJ start, je database terug in de map Mijn Documenten/Virtual DJ. Daarna kun je veilig opstarten.
 

Posted Wed 10 Dec 14 @ 11:49 am
Oke! hartsikke bedankt! als et niet werkt kom ik er nog op terug.
 

Posted Thu 11 Dec 14 @ 11:44 am
Hij doet het nog steeds niet!...
in mijn map met skins staan de volgende mappen/bestanden:
mappen:
- Iphone

Bestanden:
-virtualDJ 7 (2 Decks)
-virtualDJ 7 (4 Decks)
-virtualDJ 7 (6 Decks)
-VirtualDJ5

de foutmelding als ik het programma opstart, zegt het volgende:
''Cannot find the skin file in VirtualDJ Document or Library folders. Please reinstall the application.''

het opnieuw installeren heb ik al zo'n 5 keer gedaan...

kan ik ergens skins voor mijn controller downloaden??
 

Posted Thu 11 Dec 14 @ 11:59 am
Ik snap het even niet.....
Ik heb aangegeven dat je, nadat je de database op een veilige plek weg had gezet, je de map Mijn Documenten/Virtual DJ weg moest gooien. Nu geef je aan dat er een map iPhone in je map met skins staat. Die wordt niet standaard geleverd met Virtual DJ, dus heb je die map Virtual DJ niet weggegooid.
Ik kan je niet verder helpen als je niet doet wat ik aangeef. Aangezien je voor je LE-versie geen skins kunt downloaden, maar je wel een iPhone-skin hebt, kan ik alleen maar vermoeden dat je je skins ergens anders vandaan hebt gehaald. Dat doe je uiteraard op eigen risico, en wat je ermee binnen haalt moet je maar afwachten. Dat Virtual DJ dan niet doet wat het moet doen kan daar een gevolg van zijn.
Ik heb je in mijn vorige post uitgelegd wat je kon doen. Verwijder Virtual DJ, kopieer je database en verwijder je map Virtual DJ. Gooi dus de hele map weg inclusief alle submappen, zodat je alles wat niet werkt met VDJ ook is verdwenen. Draai daarna >>CCleaner<< om alle verwijzingen naar Virtual DJ uit je registry te laten verwijderen. Alleen dan kun je ervan uitgaan dat alle verkeerde linkjes in je PC worden verwijderd.
Daarna pas kun je opnieuw gaan installeren. Plat verwijderen en opnieuw installeren gaat niet werken maar dat heb je al 5x ervaren....
 

Posted Fri 12 Dec 14 @ 3:42 am


(Old topics and forums are automatically closed)