Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Microfoon integreren in VDJ met Denon dn mc 3000

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Hallo,
Ik ben bezig om de handleiding van vdj 8 te verkennen. Niet alles is me duidelijk maar ik begin langzaamaan meer uit mijn systeem te halen en ontdek steeds meer leuke mogelijkheden. Op dit moment heb ik een tweetal zaken die ik niet klaarkrijg. Een daarvan ga ik eerst nog eens uitproberen (ik lees de handleiding op mijn job, moet kunnen hé). De andere gaat over het aansluiten van een microfoon. Ik kan op mijn Denon dn mc 3000 een microfoon aansluiten die op de audio uitgang ook te horen is. Aangezien die micro niet via VDJ is aangesloten, wordt hij niet mee opgenomen...
Is het mogelijk om een micro via de ingang op de pc te integreren in VDJ en hoe doe ik dat dan? Als er een alternatief is via de ingang op de mixer zelf, dan hoor ik dat ook graag.
 

Posted Thu 27 Nov 14 @ 6:20 am
Het ligt er een beetje aan waar je hem voor nodig hebt. Als het je gaat om broadcasten of opnemen, dan is de beste optie het totaalgeluid van de MC3000 van de Master Out naar de Aux In van je PC te sturen. Dan wordt ook je microfoonsignaal meegenomen. (De controller heeft een eigen hardwarematige mixer waarbij het microfoonsignaal idd buiten het programma om wordt bijgemixed.)
De muziek wordt vanuit VDJ digitaal (via je USB-kabel) naar de controller gestuurd. Zou je nu de microfoon via de PC laten lopen, dan moet je de uitgang van de PC weer op een ingang van je controller aansluiten om dat microfoongeluid bij te mixen. Niet de makkelijkste route....
 

Posted Thu 27 Nov 14 @ 11:34 am


(Old topics and forums are automatically closed)