Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VirtualDJ 8 (audio setup) American Audio 14MXR

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi iedereen,

Ik zit al een tijdje te kutten met het volgende, en ik hoop dat iemand mij daarbij kan helpen.
Ik heb paar maanden geleden de Audio American 14MXR gekocht met vier kanalen.
Hier heb ik VirtualDJ 7 LE erbij gekregen, alleen daar kon ik vrij weinig mee. Buiten het feit dat ik geen template kon selecteren om er een 4 kanalen mixer van te maken, kon mijn mixer ook geen contact krijgen met vdj.

Heb dus daarom VirtualDJ geüpgrade naar 7 PRO, hier kon ik dus eindelijk een template uit kiezen met 4 kanalen.
Maar ook hier kreeg ik het niet voor elkaar om alle 4 kanalen werkend te krijgen.

Ben toen overgestapt naar Traktor, hier ben ik een stuk verder gekomen alleen moet mappen en dan is ook wat werk waar ik nog geen kaas van heb gegeten, ben ook nog maar een beginnende DJ.

Ik nu VirtualDJ 8 gehaald, nou dit was meteen een verbetering, alle knoppen werkte meteen. Daarmee bedoel ik dus als ik op mijn mixer een knop bedien, dat dit effect had in VirtualDJ 8.

Alleen krijg ik nu geen geluid eruit, loop een beetje te rotzooien met de instellingen maar nu krijg ik er wel geluid uit maar doen mijn knoppen het niet meer. Alleen de master button doet het.

Ik ben nieuw, weet er nog weinig vanaf. Dus het ligt aan de instellingen en ik hoop dat iemand mij stap voor stap kan uitleggen wat de juiste instelling pen zijn.

Ik heb een ADJ ASIO driver, hoe moeten de decks, master, line ingesteld staan? Met outputs etc.

Bvd

Ik ben nieuw in de DJ wereld en ik heb dus daarom nu ook echt wat ondersteuning nodig.
 

Posted Sat 11 Oct 14 @ 4:52 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Hallo, heb je al eens in de instellingen van VDJ gekeken?
 

Posted Mon 27 Oct 14 @ 8:49 am


(Old topics and forums are automatically closed)