Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Database probleem.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik probeer de mapstructuur van mijn bestanden gewoon in VDJ over te nemen. Dat blijkt te verschillen. Ik heb een map waar ik alle artiesten in gerangschikt heb. Tenminste, In mijn verkenner. Als ik nu in VDJ ga kijken is alles opgesplitst. oeps, blijkt bij de update te werken. Een niveau daarboven heb ik mijn verschillende genres (en ook de map "Artiesten é Groepen alfabetisch) mooi onder elkaar staan in verkenner. Zie afbeelding. In VDJ is dat niet het geval. Zie afbeelding 2. Ik werk graag met mijn originele mappen op dit moment gewoon omdat alle info van alle tracks nog geen 100 % volledig zijn. waar ligt dit aan? Moet dat doorgegeven worden aan de ontwikkelaars?
 

Posted Sat 30 Aug 14 @ 8:00 am
Hoi
Ik neem nooit de originele mappen uit de verkenner over maar maak virtuele mappen aan
Verander gnr van groep in de verkenner in een map nummer zo blijven ze mooi gesorteerd
Bijvoorbeeld 001-Livemuziek

Geef de zelfde naam met nummer aan u virtueel map
Open in virtual DJ nu de verkenner map doe CTR+A alles selecteren
Sleep nu de bestanden naar de bewuste virtuele map in Virtual dj

Het heeft een voordeel als je virtueel browse zit je niet in de verkenner maar in een tekstbestand
Let wel op ieder nummer wat je nu selecteert word via een link geopend en opgestart
Ik werk al jaren zo zonder problemen

Musiclover





 

Posted Sun 31 Aug 14 @ 5:00 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Bedankt voor de tip. Dat ga ik nu proberen. Wordt erg veel werk... Maar ja dat wist ik al toen ik er aan begon.
 

Posted Sun 31 Aug 14 @ 2:40 pm
Steve,

je kunt in VDJ ook de mapstructuur van je harde schijf gebruiken. Letterlijk...
Als je links in de browser klikt op Mijn PC staan daaronder je harde schijven. je werkt dan net zo in VDJ als dat je in je verkenner doet. Ik vind dat iig perttig werken.
 

Posted Mon 01 Sep 14 @ 5:34 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Wel Martin, dat doe ik ook... Het probleem dat ik laat zien is nu net dat. Ik probeer de structuur van mijn harde schijf te gebruiken maar die komt niet overeen met die in VDJ. Ik ben nu alle dagen aan het werken om mijn uitvoerders in mijn mp3 bestanden te herstellen en het aantal mappen te beperken door samenvoegen in bestanden enz. Ik hou je op de hoogte.
 

Posted Tue 02 Sep 14 @ 3:55 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Hier een vergelijking met een afbeelding. Dit is mijn probleem...
 

Posted Tue 02 Sep 14 @ 4:53 am


(Old topics and forums are automatically closed)