Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: American Audio VMS 4.1 problemen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik heb problemen met mijn VMS4.1. Bijvoorbeeld toen ik de software installeerde deden verschillende knoppen het niet. Een aantal van die knoppen heb ik kunnen herstellen door de mapping te veranderen, maar bijvoorbeeld de touchstrip krijg ik niet aan het werk. Kan iemand mij misschien een goed werkende mapping doorsturen?
Een volgend probleem is dat het geluid uit de speakers vaak een kraak/echo heeft (dit zijn geen effecten).
En het laatste probleem is dat geen nummers kan voor beluisteren met de koptelefoon.
Ik heb al op verschillende forums gekeken, maar daar heb ik niks kunnen vinden over bovenstaande problemen.

Ik heb alleen de controller aangesloten op de computer via usb.
Zie bijlage voor audio configuratie.


Met vriendelijke groet,
Marvin



 

Posted Wed 27 Mar 13 @ 2:17 pm



 

Posted Sat 30 Mar 13 @ 10:52 am
 

Posted Sat 30 Mar 13 @ 2:23 pm
Bedankt voor je reactie,

Het probleem is gelukkig al opgelost doordat ik de speaker rechtstreeks op de controller aansloot ipv eerst via de computer.
Het andere probleem qua mapping is opgelost door virtual dj nog eens opnieuw te installeren, en na de installatie de pc opnieuw op te starten.

MVG,
Marvin
 

Posted Sun 31 Mar 13 @ 10:14 am
Super! Bedankt voor het melden van je oplossing.
Succes!
 

Posted Sun 31 Mar 13 @ 10:43 am
 

Posted Thu 18 Apr 13 @ 4:21 pm
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een aantal maanden de VMS 4.1 aangeschaft en het is mij opgevallen dat tijdens de laatste 2 feestjes de controller heel even (een fractie v/e seconde) uitvalt (zonder spanning) maar daarna gewoon terug verder werkt. Het is eigenlijk niemand echt opgevallen. Maar het is best wel vervelend. Heeft er hier soms nog iemand dit probleem voorgehad ?
Alvast bedankt vr de reactie.
Chris.
 

Posted Sat 11 Oct 14 @ 8:20 am
Misschien een domme vraag van mij maar je weet nooit

Gebruik je de voeding van de vms. 4.1 controller ook ?
Musiclover
 

Posted Thu 16 Oct 14 @ 11:29 am
ik zit met probleem
dat ik op deck 3 dech 4 anders instelt stond op dat op 2 en 3 stond hoe moet ik dit ver andren ook
 

Posted Tue 15 Sep 15 @ 9:26 pm
Sorry, ik heb echt geen idee wat je bedoelt...
 

Posted Wed 16 Sep 15 @ 3:26 pm


(Old topics and forums are automatically closed)