Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Na update 7.3 werkt Virtual dj niet meer op mijn macbook pro

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

J-SpockPRO InfinityMember since 2010
Na de virtual dj pro 7.3 update op mijn Mac OSX versie 10.7.5 werkt werkt het programma niet meer.

Ik heb in het verleden vaker een update van mijn virtual dj pro gemaakt maar nooit problemen hierdoor gekregen.
Wie kan mij helpen.
 

Posted Sun 18 Nov 12 @ 10:31 am
We kunnen hier zo weinig mee... Foutmeldingen? Andere symptomen? Iets waaraan we het "niet werken" kunnen afleiden?
 

Posted Sun 18 Nov 12 @ 6:40 pm
Is het mogelilk dat je ongemerkt de windows versie hebt downgeloaded?
Ik zou desintalleren en opnieuw de Mac versie instaleren.
 

Posted Mon 19 Nov 12 @ 6:29 pm
Dat lukt niet, Bob. Het is onmogelijk om een Windows-versie op een Mac te installeren, tenzij je daarvoor een aparte Windows-partitie hebt aangemaakt en VDJ met Bootcamp vanaf die partitie laat draaien.
 

Posted Tue 20 Nov 12 @ 11:18 am
Heb ik ook last van. Na invoeren van licentie code krijg ik opstart scherm en dan klapt ie eruit. Iemand toevallig nog oudere installatiebestanden liggen? Is vrij lastig draaien zo!

 

Posted Thu 22 Nov 12 @ 5:03 am
Hoe oud? Welk OS? Ook Mac? (laatste daarvan heb ik 6.1.2. Daarna wilden ze niet meer installeren ivm PowerPC terwijl Intel vereist werd.)
 

Posted Thu 22 Nov 12 @ 11:40 am
 

Posted Fri 23 Nov 12 @ 6:54 pm
Ben ook in het bezit van mac os x versie 10.7.5 (Lion) op mijn macbook pro,maar na de update geen problemen merkbaar.
Heb hem ook op mijn Imac versie 10.8.2 (Mountain Lion) geïnstalleerd,en ook hier draait hij ook prima op.
Julie probleem inmiddels al opgelost?
 

Posted Thu 29 Nov 12 @ 2:14 pm
het programma werkt niet op mijn macbook air, ik kan het programma wel open maar geen liedjes afspelen ik kan ze niet slepen naar de decks. help!
 

Posted Sat 02 Jan 16 @ 1:02 pm
Dit topic is inmiddels ruim 3 jaar oud en helemaal niet meer up to date. Zou je de volgende keer zelf een nieuwe aan willen maken?
Je kunt proberen de software opnieuw te installeren. Zorg dat je eerst alles hebt verwijderd (dus ook de map Virtual DJ in de Gebruikers-map). De klacht heb ik nog niet eerder gehoord dus dit is voor nu het enige wat ik kan adviseren.
 

Posted Mon 04 Jan 16 @ 6:08 pm


(Old topics and forums are automatically closed)