Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Blinkende SYNC knap på Numark Omni Control

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

NielsHAPRO InfinityMember since 2011
Hej folkens

Håber I kan hjælpe mig med det her. Er ny indenfor det her med controllere... Jeg har en Numark Omni Control og bruger VDJ Pro 7 (PC versionen). Det virker alt sammen fint nok, men der er en lille detajle der irriterer mig.
Som det er nu, blinker SYNC knappens LED når der er beats i sangen, men kun hvis det er et højt beat. Hvis der f.eks. er et break i sangen, så stopper den med at blinke, og hvis der er andre høje lyde end lige beatet, så blinker den også på dem. Den følger altså wave formen i stedet for beatet. Det er lidt irriterende... Jeg ville hellere have at den blinker konstant på beatet.
Så håber der er en af jer der er nørd til mapping, der kan hjælpe mig her. I øjeblikket er 'LED_SYNC' ikke mappet til noget, men hvis jeg f.eks. mapper den til 'play', så lyser den når deck'et spiller, så det burde kunne lade sig gøre at få den til at blinke på beatet. Har siddet og læst en hel masse om det, men kan stadig ikke helt finde ud af det. Kan det passe at det skal se ud noget i retning af det her?:

'play ? blink (get bpm*1000/60)ms : off'

Og hvis det er rigtigt, vil den så blinke beat'sne, eller vil den kun blinke med samme hastighed?
Håber I kan svare mig på dette.

Niels
 

Posted Thu 30 Aug 12 @ 3:28 am


(Old topics and forums are automatically closed)