Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ Licentie code kwijt, Hercules RMX Control

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey,
De titel zegt het wel al; ik heb een tweedehands RMX Control gekocht, maar de licentiecode van VDJ zat er niet meer bij. Ik heb tot 3 maal toe een nieuwe code aangevraagd bij Hercules, steeds werd ik compleet genegeerd. Ik heb natuurlijk wel het serienummer van de RMX Control zelf.
Hoe kan ik toch nog aanspraak maken op deze licentie?

Mvg Matthias
 

Posted Mon 12 Mar 12 @ 2:16 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Niet, je geeft zelf aan tweede hands. de software licentie is niet overdraagbaar.
het enige wat je kan doen is een full pro kopen.....alleen die werkt namelijk met je controller .
 

Posted Mon 12 Mar 12 @ 2:45 pm
hey,

De verkoper gebruikte enkel de versie die bij de controller zat, dus geen probleem, toch?

Mvg
 

Posted Tue 13 Mar 12 @ 8:19 am
Dat maakt het verhaal niet duidelijker.....
Dat is, zoals je het eerst uitlegde, de enige versie die je hebt. Die is door de vorige eigenaar al geregistreerd en is niet overdraagbaar. (is dus niet te verkopen). Daarom krijg je ook geen nummer van Hercules.

Je bent niet de enige. Er zijn ondertussen een aantal topics met hetzelfde verhaal. De enige optie die je hebt (en dat heeft Dozo10 je al uitgelegd) is de Pro-versie kopen. Je kunt geen andere LE-versie kopen, en met de Home-versie werkt je controller maar 10 minuten per sessie.

De End User Licence Agreement tot slot:

Licentie en beperkingen:
Volgens de EULA (eindgebruikerovereenkomst) die geaccepteerd wordt door een ieder die
Virtual DJ installeert:
Er mogen GEEN kopieën gemaakt worden of verhandeld worden, of elektronisch verplaatst worden van de ene computer naar een andere via een netwerk.
Virtual DJ mag NIET uit elkaar gehaald worden, herleid worden tot bronmateriaal, of op andere wijze teruggebracht worden tot minder dan menselijk waarneembare vorm.
Er mogen GEEN aanpassingen of afgeleide werken worden gemaakt aan/van Virtual DJ
De Virtual DJ licentie mag NIET verkocht, verhuurd, verplaatst of onder gelicenceerd worden. Dit geld ook voor de hardware waarop Virtual DJ is geïnstalleerd, zonder de nadrukkelijke toestemming van Atomix productions
Heruitgave van deze handleiding in zijn geheel of in delen is verboden zonder schriftelijke toestemming van Atomix Productions Inc.
 

Posted Tue 13 Mar 12 @ 9:42 am
op een of ander manier kan ik mijn licentie niet meer gebruiken nochtans heb ik een licentie maar hij zegt Error! You typed in wrong license number - please try again if you want to add a license heb het al zoveel keer gecontroleerd alle cijfers en getallen zijn juist

 

Posted Thu 05 May 16 @ 1:59 pm
Wat voor licentie heb je? Met de account, waarmee je nu hebt ingelogd, heb je inderdaad geen licentie. Kan het zijn dat je die onder een andere account hebt geregistreerd?
 

Posted Tue 10 May 16 @ 11:13 am


(Old topics and forums are automatically closed)