Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules Dj Control mp3 e2 / AANSLUITEN? - Page: 1.4

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

hoi bob,
ik heb geen ervaring met het conceptronics product, maar volgens mij zou het moeten kunnen werken.
het is een aparte geluidskaart, na installatie zijn er dus 2 geluidskaarten aanwezig op je systeem, 1 voor de koptelefoon en 1 voor de speakers. als je in vdj de optie 2 cards kiest en dan de interne kaart voor speakers en de conceptronics voor koptelefoon kiest zou het moeten werken...........toch
 

Posted Thu 07 Jan 10 @ 3:02 am
Hoi Reus,
ik hoop voor Dj Nozz dat je gelijk hebt.
Ik zelf luister nooit voor, maar heb eens voor de grap m'n Creative Soundblaster (kost 5x zoveel als die Conceptronics) uitgeprobeerd op voorbeluisteren. Nou, het resultaat was niet zo goed - dat wat er uit de koptelefoon kwam was niet om aan te horen.
Ben benieuwd wat vriend Nozz86 te melden heeft.
 

Posted Thu 07 Jan 10 @ 4:48 am
nou dat moest ik natuurlijk even proberen,

creative xfi op de speakers,
interne geluidskaart op de koptelefoon
setup vdj 2 sound cards

werkt prima, ik moest alleen bij performance in vdj de schuif naar fastest zetten ipv best quality anders was het geluid via de koptelefoon krakend.
ik weet niet of dit voor conceptronic ook zo is en wat de geluidskwaliteit is, maar het moet werken.
 

Posted Thu 07 Jan 10 @ 5:14 am
Je hebt gelijk. Ik heb toevallig op m'n "thuis" laptop ook een X-Fi-go! zitten en het geluid uit zowel speakers als koptelefoon is perfect.
Hij stond met chill music op automix. Voor de lol een song op dek B geladen, play geclickt en voilà!
ik kan voorbeluisteren!
Aangezien 9 van de 10 berichten over het niet-kunnen-voorbeluisteren gaan, dacht ik dat het wel wat gekomplizeerder zou zijn.

Leuk, Reus!
 

Posted Thu 07 Jan 10 @ 6:17 am
nee, het is niet moeilijk, maar mensen lezen niet goed en beginnen meteen te jammeren dat het niet werkt, maar dat geeft niet..........